Zmerno pitje alkohola povečuje krvni pritisk
Raziskava University of Bristol kaže, da imajo osebe z genskim materialom, ki otežuje konzumacijo alkohola, znatno nižji krvni pritisk kot osebe z rednim ali prepogostim uživanjem. Plivazdravlje
Email This Post
Raziskava University of Bristol kaže, da imajo osebe z genskim materialom, ki otežuje konzumacijo alkohola, znatno nižji krvni pritisk kot osebe z rednim ali prepogostim uživanjem. Plivazdravlje
Za komentiranje morate biti prijavljeni.