Raziskava dala trdne dokaze, da hitra hrana dejansko redi!
Raziskovalci University of North Carolina dokazujejo, da hitra hrana redi. V raziskavi so skoraj 3.400 osebam beležili povečanja indeksa telesne mase (BMI). Dr. Barry M. Popkin je povedal, da vas lahko konzumiranje hitre hrane lahko naredi diabetika. Študija je pokazala, da se pri odraslih osebah pri enem ’fast food’ obroku na teden poveča BMI po sedmih letih za 0,13, po desetih letih pa za 0,25. Hrana, ki se ne pripravlja doma, predstavlja pri Američanih 42% vnosa kalorij. Plivazdravlje.hr
Raziskavo najdete v originalu na straneh Nutrition Transition Program (Duffey, Kiyah J Penny Gordon-Larsen, David R. Jacobs, Jr., O. Dale Williams, and Barry M. Popkin (2007) Differential Associations between Fast Food and Restaurant Consumption with Three Year Change in BMI: The CARDIA Study. American Journal of Clinical Nutrition 85: 201-208.)
